Julkaisut
Yhdessä oppien ja rohkeasti kokeillen – suosittelemme muun muassa näitä julkaisuja.
Vastuullista yritysviestintää vai viherpesua?
”Vastuullinen valinta”, ”ympäristöystävällinen vaihtoehto”, ”ilmastoystävällinen”, ”lempeä ympäristölle” – kuulostaako tutulta? Kuluttajille vastuullinen viestintä näyttäytyy yleensä tuotteissa esiintyvinä korulauseina. Tosiasiassa monet…
Järkevämpien pelien aika – yritysvastuuraportoinnin uudet säännöt
Säännöt määrittelevät mitä pelissä tehdään. Se mitä elämässämme tulemme tekemään on lopulta hyvin pitkälle määriteltävissä sen kautta, minkälaiset säännöt olemme…
Voiko arvon käsitteen parempi ymmärrys auttaa yrityksiä kohti kiertotaloutta ja vihreää siirtymää?
Kiertotalous on erittäin laaja ja kompleksinen aihe, johon liittyy valtavasti erilaisia asioita. Keskeisiä asioita ovat arvo, arvonluonti ja arvoverkostojen tunnistaminen,…